roest

Welkom, bij de allereerste publicatie van het weblog Polderdame. Er zit roest op mijn schrijfvermogen, dat nodig een poetsbeurt nodig heeft. Hetzelfde geldt voor mijn geliefde oude Ford Ka uit 1999. Helaas werd het een dure grap om de kleine handige auto volledig op te knappen, daarom wordt het wagentje vervangen voor een ander exemplaar. Ik zou eigenlijk graag een sportauto willen hebben, maar helaas ben ik geen chirurg of piloot. Ik handel ook niet in vastgoed of andere zaken, daarom neem ik genoegen met een kleine Twingo.
Zojuist sprak ik tijdens het winkelen in ons polderdorp een dame die een sportauto van het merk Mercedes bezit. Het dak kon heel handig op de auto geschoven worden, alvorens de mevrouw de Albert Heijn in ging. De Mercedes trekt heel snel op, maar helaas heb je daar in Nederland weinig aan. Eigenlijk was de bezitster niet eens heel rijk, verzekerde ze mij. Ze had een man in de autohandel, vandaar...
Ik heb er twee uur voor nodig om met het openbaar vervoer vanuit de polder naar Utrecht te komen. Daarom is een auto voor een polderdame een kostbaar en handig bezit.

Reacties

Populaire posts van deze blog

In een juichpak kijken naar voetbal van Oranje

Wie heeft de pet van tante Jet?

Rain, nice! Regenwater op Saba wordt goed gebruikt.