Hoor de wind waait door de bomen...

Speciaal voor de lezers in het buitenland: er woedt momenteel een zware storm over Nederland, op Sinterklaasavond. In het noorden van het land is het windkracht 10, waarschijnlijk gaat de Oosterscheldekering dicht. De jongens zijn druk bezig met het maken van surprises, natuurlijk ben ik benieuwd naar het resultaat. Straks eten we pepernoten bij de koffie, wij vieren zaterdag het Sinterklaasfeest.

Een passend lied:

Hoor de wind waait door de bomen
Hier in Nederland waait de wind
Kon door de zware storm naar huis toe komen
Terwijl ik het weer zo lelijk vind
Terwijl ik het weer zo lelijk vind.

Ja er zijn weer donkere nachten,
En de tijd gaat o zo snel
Wat kan ik van de surprises verwachten
Het wordt weer mooi, dat denk ik wel,
Het wordt vast leuk, dat denk ik wel.

Heeft iemand anders ook nog een ingeving? Reacties zijn welkom!

Reacties

Populaire posts van deze blog

In een juichpak kijken naar voetbal van Oranje

Wie heeft de pet van tante Jet?

Rain, nice! Regenwater op Saba wordt goed gebruikt.